Verzenden & retourneren

Verzending & Levering

Levering:
Wij streven er naar om uw bestelling binnen de 5 werkdagen te verzenden, vanaf dat uw betaling op het rekeningnummer van Mylace staat bijgeschreven. Met uitzondering van items uit de rubriek Express Delivery Service, deze artikelen worden, na betaling via PayPal of Credit Card, onmiddellijk verstuurd.

De melding: "In Voorraad" wil dus enkel zeggen dat het artikel door ons leverbaar is.

De door Mylace opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige leveringstermijn geeft u geen recht op schadevergoeding. Volgens de wet "kopen op afstand" is de maximale levertijd 30 dagen, gerekend vanaf de datum dat de betaling voldaan is, tenzij anders met u overeengekomen.

Indien een artikel tijdelijk niet leverbaar is behouden wij het recht uw bestelling aan te houden. Indien de gestelde levertijd niet wordt behaald, kunt u ons niet aansprakelijk stellen voor enige schade. Het product moet volgens "de wet Kopen op afstand" uiterlijk 30 dagen na datum van betaling bij de consument geleverd worden. Wanneer dit niet gebeurt, kan de consument de koop onmiddellijk ongedaan maken mits geen overmacht van kracht is. Dit geldt ook niet als de partijen een andere leveringstermijn hebben afgesproken.

Indien artikelen helemaal niet meer leverbaar zijn, zal dit ook per e-mail meegedeeld worden. De koper heeft de mogelijkheid om het niet leverbare artikel te annuleren en vervangende artikelen te bestellen, voor het gelijke orderbedrag.


Mylace behoudt zich het recht voor om bestellingen indien nodig in gedeelten aan u uit te leveren (dit ter beoordeling van Mylace), u bent in dit geval geen extra verzendkosten verschuldigd.

U kunt 24/7 uw eigen order monitoren via uw account welke u zelf op onze online shop heeft aangemaakt cq. heeft geregistreerd. Mylace is dan ook niet verplicht u bij elke wijziging van uw order status op de hoogte te brengen.

Indien wij u een aanbieding/voorstel doen waarop wij binnen 7 dagen geen reactie  ontvangen, dan vervalt voor u het recht op de door ons gedane aanbieding/voorstel.
Mylace zal dan een beslissing nemen welke bindend is en waarover niet kan worden gediscussieerd.

Verzending:
De verzending geschiedt met GLS  binnen Belgie.
Naar Nederland met TNT Track & Trace.


Wij zijn niet aansprakelijk te stellen voor zoekgeraakte bestellingen bij of door de vervoerder. Indien de vervoerder besluit een pakket/levering af te geven op een ander adres dan opgegeven bij afwezigheid of bij geen gehoor (bijvoorbeeld buren), valt dit tevens onder de verantwoording van de vervoerder dan wel klant.



Alle bestellingen worden vóór verzending handmatig en zeer zorgvuldig door onze uitgaande kwaliteitscontrole gecontroleerd op o.a. defecten, beschadigingen en juistheid van artikel. Het melden van defecten na ontvangst van de goederen wordt dan ook niet in behandeling genomen.

Mylace verstuurt al haar bestellingen in een neutrale en discrete verpakking en het pakket zal dan ook op geen enkele wijze lijken op een erotische inhoud.

Het risico van verlies of beschadiging van de producten die voorwerp van de overeenkomst zijn, gaat op de klant over op het moment waarop deze aan de klant juridisch en/of feitelijk worden geleverd en daarmee in de macht van de klant of van een door de klant aan te wijzen derden wordt gebracht.

Naam- adres- en woonplaatsgegevens:
Let erop dat de juiste gegevens geregistreerd zijn. De Klant is zelf aansprakelijk voor het aanleveren van de juiste gegevens (verzendadres). Mylace kan dan ook niet aansprakelijk worden gesteld voor leveringen op een onjuist adres en als gevolg hiervan vermissingen van de bestelde producten.

Gebruik "Korting Code"

Een “Kortingcode” kan dus NIET worden verrekend met de verzendkosten en is NIET geldig bij: Sales, Afgeprijsde artikelen en bij vooruitbetaling en overboekingen.

Hoe werkt het gebruiken van een “kortingcode” bij een tijdelijke actie?
Om de CODE in te kunnen voeren ga je eerst naar jouw winkelwagen. Je ziet dan meteen waar jij de “Kortingcode” kunt invoeren.
Dit doe je pas nadat je klaar bent en je alle artikelen in jouw winkelwagen hebt geplaatst.

Een "Kortingscode" blijft het gehele jaar geldig t/m 31 december van het desbetreffende jaar. Kortingscode's van 2009 zijn in 2010 dus NIET meer geldig!

Let op:
Indien men vergeet de “Kortingcode” in te vullen, kan deze na betaling NIET meer verwerkt worden. Het recht op korting komt hierdoor dan helaas te vervallen.

De volgende werkwijze dient je te hanteren voor het invullen van de code:
1) Maakt een account aan door je te registreren bij “Mijn Account" bovenaan op onze website.
http://www.mylace.be
2) Je gaat winkelen en plaatst de artikelen welke jij wilt bestellen in jouw winkelwagen.
3) Nadat je klaar bent met winkelen, kies je boven voor “Mijn Winkelwagen”.
4) Je ziet dan "Kortingscode" met de tekst: "Voer een kortingscode in als u er een heeft".
5) Hier vul je dan handmatig de “Kortingcode” (zonder “”) in. De korting wordt dan automatisch berekend over het subtotaal van alle artikelen. Je dient dus te allen tijden de verzendkosten te betalen.

Retourneren & Ruilen
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over uw bestelling, dan is het mogelijk deze te retourneren binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling ( postdatum wordt als bewijs gehanteerd ). Na 7 dagen vervalt namelijk uw retourrecht. Mylace aanvaardt teruggezonden bestellingen slechts indien en voor zover zij over deze terugzending van tevoren schriftelijk, per e-mail binnen de 24uur na levering, op de hoogte is gebracht en akkoord is gegaan. Retourzendingen dienen wel te voldoen aan de volgende eisen:
 
1. De retourzending dient vooraf en binnen de termijn van 24 uur na ontvangst, gemeld te worden via mylace@live.com, inclusief vermelding van ordernummer, artikelnaam/nummer en reden van retour.  Retouren welke niet binnen de 24 uur na ontvangst worden gemeld, zullen niet meer in behandeling worden genomen.

De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn. Zendingen die niet of niet voldoende gefrankeerd zijn, worden geweigerd. Ook dient het juiste adres erop te staan. Als het pakket verloren gaat, doordat het adres verkeerd op het pakket staat, dan zijn wij hiervoor niet aansprakelijk. Wij adviseren u dan ook om altijd de verzendservice 'Taxi-post' of "Track & Trace" te gebruiken. Geef deze code ook meteen aan ons door.
2. Alle kosten en risico van de retourzending zijn voor de verzender.  
3. De artikelen mogen niet incompleet, gebruikt, gedragen en of gewassen zijn, moeten voorzien zijn van alle originele labels en in de originele verpakking zitten.
4. De retourzending dient voorzien te worden van: naam, ordernummer en reden van retournering.
5. Indien gekochte artikelen geruild wensen te worden, kan dat ( mits voldaan wordt aan de voorwaarden supra ). Het aankoopbedrag zal enkel en alleen gerestitueerd worden indien een besteld artikel niet meer langer leverbaar is ( d.w.z. uit productie is genomen ). De verzendkost van de vervangende artikels is integraal ten laste van de klant en dient op voorhand voldaan te worden op het rekeningnummer van Mylace. 
6. De verpakking van het product onbeschadigd is.
7. Het geen afgeprijsd artikel is en/of artikel welke betaald is via een retour Kortingscode en/of Kortingscode welke gekoppeld is aan één van onze tijdelijk acties.

Uitgesloten van retourzenden zijn:
1. Artikelen uit de sales/uitverkoop en/of artikelen welke betaald zijn d.m.v. een  kortingscode.
2. Vanwege hygiënische overwegingen kunnen lingerie, ondergoed, badmode, kousen, panty’s, strings, bikini’s, bodystockings en dergelijke niet geruild worden.

Indien uw retourzending niet voldoet aan de bovengestelde voorwaarden, zal deze niet in behandeling genomen worden. U dient dan eerst de verzendkosten aan ons over te maken zodat wij de artikelen aan u wederom retour kunnen sturen.

Terug
Uw ipadres is: 54.221.73.186
Copyright © 2017 Mylace. eCommerce enabled by ShopUpgraded.nl